Magistrala LIN do mniej złożonych zastosowań
Protokół LIN zyskuje coraz bardziej na znaczeniu jako opcja niskokosztowej modernizacji nowoczesnych pojazdów. Protokół komunikacyjny LIN to opłacalne uzupełnienie magistrali CAN.
Co to jest magistrala LIN?
Protokół komunikacyjny LIN to opłacalne uzupełnienie magistrali CAN. Wprawdzie ogólna wydajność i niezawodność sieci jest niższa w porównaniu z magistralą CAN, to jednak ten protokół nadaje się zwłaszcza do obsługi elementów niekrytycznych (takich jak np. elektrycznej regulacji fotela i/lub szyb w kabinie operatora).
Siłowniki LINAK® ze zintegrowaną magistralą LIN
Magistrala LIN jest częścią asortymentu rozwiązań LINAK ze zintegrowanym sterownikiem (IC™) i jest popularną technologią komunikacji, dostępną na rynku od kilkudziesięciu lat.
Magistrala LIN umożliwia podłączenie jednego lub kilku siłowników LINAK do węzła nadrzędnego LIN. W jednej sieci może być obsługiwanych kilka siłowników. W ramach struktury magistrali LINAK LIN system zapewni pełną kontrolę i wgląd w informacje zwrotne dostępne w obrębie sieci.
W naszej ofercie dostępnych jest szereg siłowników z protokołem komunikacyjnym LIN.

Funkcje i zalety
Protokół komunikacyjny LIN przekazuje informacje zwrotne dotyczące położenia tłoka, pozycji krańcowej, informacje o błędach, dane z systemu identyfikacji oraz rzeczywiste wartości pomiaru prądu w czasie pracy. Może również komunikować systemowi polecenia wejścia i wywoływać ruch siłownika w oparciu o kierunek.