Zasady etycznego postępowania
Najważniejszymi wartościami w LINAK® są otwartość i szczerość. Standardy właściwego zachowania, jakiego oczekujemy od pracowników LINAK w kontaktach z klientami, partnerami handlowymi, współpracownikami i lokalnymi społecznościami, zostały zebrane w opracowanym przez nas Kodeksie etycznego postępowania. Mówiąc krócej, jest to zbiór etycznych zasad postępowania, jakimi powinniśmy się kierować.
Działania i decyzje podejmowane przez pracowników LINAK powinny być zgodne z kulturą naszej organizacji. Kodeks etycznego postępowania obowiązuje wszystkich i oczekujemy, że każdy pracownik LINAK będzie go przestrzegać.
Etyka biznesowa w LINAK
- Zakaz łapówek i przekupstwa
Nie wręczamy, nie oferujemy ani nie przyjmujemy jakichkolwiek płatności w celu uzyskania przewagi. - Prezenty i darowizny
Akceptujemy tylko drobne, niezobowiązujące prezenty, które są wyrazem zwykłej życzliwości. Pieniądze przekazujemy wyłącznie na cele charytatywne, niemające wpływu na podejmowane decyzje. - Unikanie konfliktów interesów
Nie zapewniamy nieuzasadnionych korzyści osobom, z którymi jesteśmy blisko związani, ani firmom, w których posiadamy udziały finansowe. - Zakaz podrabiania dokumentów i fałszowania informacji
Nie fałszujemy danych i nie bierzemy udziału w oszustwach. - Uczciwa konkurencja
Przestrzegamy zasad uczciwej konkurencji i nie uciekamy się do metod niezgodnych z prawem lub nieetycznych. - Poszanowanie prywatności i ochrona danych
Chronimy dane osobowe i udostępniamy je tylko wtedy, gdy jest to bezwzględnie konieczne i/lub wymagane przepisami prawa. - Zakaz kradzieży, defraudacji i malwersacji
Nie nadużywamy zasobów ani mienia firmy. - Ochrona własności intelektualnej i zachowanie poufności
Chronimy własność intelektualną i tajemnice handlowe LINAK oraz naszych klientów.